Article illustration
Новини

Верстат сам визначає послідовність обробки

Деревообробник - портал derevoobrobnyk.com 404 readers Add to bookmark0 Remove from bookmark0

Оброблювальний центр BMG 310 задуманий як базова модель, що відповідає всім вимогам деревообробників і годиться для виконання широкого спектру завдань.

На верстаті використано консольні столи з двоконтурною системою затискачів із ручним позиціонуванням за допомогою світлодіодних покажчиків або з автоматичним столом. Верстат може бути оснащений вузлом для личкування крайок.

Робоча зона BMG 310 доступна з трьох боків. В оператора є вільний доступ для завантаження й розвантаження заготовок. Огорожі та бар’єри не заважають очищенню верстата й видаленню обрізків матеріалу. Завдяки тому, що робочі вузли закриті кожухом з усіх боків, верстат можна змонтувати в будь-якому зручному місці без додаткових захисних заходів.

«Все, що потрібно, під рукою» - так можна охарактеризувати принцип роботи нового магазину на 32 інструмента. Він забезпечує різноманітність можливих операцій і швидкий доступ до всіх інструментів. Простір використовується оптимально завдяки зовнішньому магазину на 24 місця і внутрішньому на 8 інструментальних позицій.

Нова система керування powerTouch PC87 удосконалена й оптимізована для сенсорних маніпуляцій. Верстат BMG 310, консолі, затискачі та заготовки (включаючи всі етапи обробки) відображаються на панелі керування у вигляді 3D-моделей, якими можна вільно маніпулювати. Їх можна переміщати по екрану - всі необхідні фіксатори будуть задіяні залежно від положення заготівки. Згодом затискачі можна переміщати, видаляти або повторно додавати одним дотиком. Заготовку можна повертати з кроком 90 градусів у пошуках оптимального положення для фіксації. Інтегровані специфікації дають змогу запускати повну серію програм обробки у вигляді списку. Як тільки одна частина заготовки буде оброблена, контролер в автоматичному режимі переходить до наступної обробної програми.

Керування BMG 310 було доповнено новими функціями. Наприклад, під час виконання програми на екрані відображаються всі основні відомості: використовуваний інструмент, поточний макрос обробки, задіяні фіксатори, і всі позиції осей.